Present...

Nu har vi börjat handla för presentkorten vi fick i födelsedags presenter.
Roligt!! Vi var på Ingers och där köpte vi för presentkorten från carro o Oskar. Det blev en kopp med fat, med syren, som vi har som servis. Nästa gång kan vi ju alltid önska oss assieten... ;)


På bonanders som jag fick presentkort från Hillka o Kjell och Johanna blev det ett väldigt fint halsband och ett par matchande örhängen.


Nu återstår Sambo där tänkte Emil ev. titta efter ett par jeans.
Sedan har vi servera kvar också. Det får vi kika på när det blir en tripp in till stan en dag, snart hoppas jag.

Tjohej!!

Kommentarer
Postat av: malin

fint halsband du hade köpt..:)

2010-01-19 @ 15:19:42
Postat av: Mig

Jupp, men kan nog inte ha det på mig när Nils är i närheten är rädd för att han drar sönder det. Men på fest utan barn eller nått.

2010-01-19 @ 21:55:06
Postat av: Carro

Det var ju bra och fina grejer ni köpt!

2010-01-20 @ 06:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0