Lite almänt!!

Nu har jag "äntligen" som mina vänner säger skaffat mig Facebook också då. Nu har man att göra.

Nu närmar sig vårt nya sovrum att bli färdigt... :) Längtar!! Igår köpte vi tapeterna in dit.

I fredags var det kalas för min pappa som fyllde år.

Den här brickan fick han av oss, man kan sätta bilder i den.

Lina o Emil

Lovisa som leker tittut med Nils... syns dock inte på bilden.

Oskar, Rickard o Emil fixar med Elins laptop.

Elin manekängar säger vi;) med sina kläder från Gina Tricot.

I lördags ringde vi och bestämde med Hilkka o Kjell att vi skulle äta pizza hemma hos dem. Då tog vi svängen förbi gatuköket innan vi åkte dit. Igår måndag kväll lämnade vi Lina hemma hos hennes farmor o farfar en stund medans vi skulle åka och köpa tapeter. Det roliga är att båda gångerna har vi missat Oskar o Carro som också varit där på de dagarna:(

Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja då måste vi ju ha gått om varandra totalt... Det var ju synd! =(

2010-01-19 @ 22:48:44
URL: http://camaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0