Vad gör vi?

Detta är lite om vad vi pysslar med på dagarna.

Måndagar: Öppna förskolan kl.9-12. Sedan passar vi på att göra lite ärenden när vi är inne i centrum eller ibland följer med hem till någon kompis till mig o fikar.
Torsdagar: Miniklubben kl.9.30-11.30
De andra dagarna bjuder vi hem någon annan mamma ledig förälder eller så är det fullt med bus o lek här hemma med olika aktiviteter både inne o ute.

Lina som blåser såpbubblor.

Nils som busar: Här har han fått tag i plastpåsarna i lådan o dragit ut dem....haha..jättekul! tycker Nils.

Fika stund!!

Lina bakar med Play-doo.

Får här hjälp att plocka ur diskmaskinen. En nöjd liten kille!

Vi lagar mat. Ser ni sleven? 

Nils är med o bakar?!

Får besök av min arbetslösa syster ibland.

Lina som spelar dator. Hon spelar sitt dataspel "Kalle kunskap".

Lina som ser på Pippi eller Barnkanalen.

Nils som sover middag.

Oj vad många bilder det blev.
Detta är ett exempel på vad vi gör på dagarna här hemma.
Full rulle som ni ser.

Kram Anna, Lina & Nils!!!!!


Kommentarer
Postat av: Fröken Nilsson

Japp, full rulle är det verkligen!!

Men du sjunger ju som en kråka...!!! HAHAHA :D

"Illa, jag mår illa...trallalala!" Hehe

Kramar en skrattande Elin

2009-09-29 @ 15:37:41
Postat av: malin

hej hej!!! ni verkar ha fullt upp!!!

Tänkte äntligen göra er sällskap på mini klubben nu..!!! vi höres kram

2009-09-30 @ 13:23:09
Postat av: Mig

Ja gör det vad kul! Vi ses där då:)

Kram

2009-09-30 @ 17:11:09
Postat av: Mig

Svar till syster yster: Håll tyst med dig! Du skulle hört idag då var det Jerry Williams på radion.. hahaha...!!

2009-09-30 @ 17:14:12
Postat av: Nettan

Vilka härliga kort på Fasters godingar !!!

2009-10-03 @ 12:57:54
Postat av: Mia

Va´fina bilder! Ta hand om er!

2009-10-03 @ 19:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0