Brors`an!


Födelsedags kortet till min bror. Bilden är tagen från Götene tidningen.



Nu har vi varit hemma hos brors`an o firat att han blivit ett år äldre.
Här kommer det lite bilder från kalaset.

"En halv" Emil, broder o pappsen.

Här sitter några av gästerna.

Här sitter några fikasugna barn. Lovisa o Oskar (brorsans barn) o min Lina stumpa.

Syrrans pojkvän Koffe o min Emil "andra hälften." Sitter väl här o babblar om bilar tror jag.
Koffe är utbildad mekaniker. Duktig sådan fick stipendium i skolan för den bäste fordonseleven i hela skaraborg.

Syrran Elin o min lille plutt Nils.

När vi var där tog jag o Oskar en match i bowling på hans Wii spel... skojsigt!

Hej då!!

Kommentarer
Postat av: Fröken Nilsson

Haha, ja tårtan var ju god! Koffe, min älskling!! Jag är dock lite svartsjuk på honom för att han har jobb och inte jag... Men du, var det verkligen det bästa kortet som du hade på mig? :P Kram sörran

2009-09-29 @ 15:34:32
Postat av: Fröken Nilsson

Det var jag, den arbetslösa sladdis systern som bakade. Kladdkaka blev det och väääääldigt gott!! Mumsigt! :P

2009-09-29 @ 15:42:44
Postat av: Anna

Ja, bra jobbat Elin. Den var jätte goood ju!

2009-09-29 @ 18:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0