Båt tur!

Nu i lördags var det båt åkning med vår BIANCA.


Äntligen fick vi åka en tur i vår fina båt. Lite fel finns det kvar att åtgärda men men...
En rund tur inne i hamnen fungerade bra.

Våra delägare Oskar o Carro var också med.
Vi hade ingen kamera med så jag lånade två bilder av Carro.




                                    .... Men...


Nu i dag tog vi upp båten så ingen mer båt åkning för i år.
Båten blev upptagen av denna kranen.

 





Elin o Lina var också med för att se på när båten åkte upp i luften.

Lina med sina fina nya stövlar.

Nils och jag.


Sedan kördes båten hem med hjälp av vår traktor o Emil vid ratten.

Toodelu!


Kommentarer
Postat av: Fröken Nilsson

Ja, det var riktigt häftigt att se båten "flyga". hihi :) Jag var rätt nervös där ett tag...jag har ju aldrig sett nått sånt här någon gång. Den första tanken var, "Ska de verkligen lyfta upp båten med BARA två ´linor´??! Hjälp! Tnäk om de tappar den!! Jösses!" Ja, men allt gick ju bra och nej, de tappade inte båten! :) Kram på dig siss!

2009-09-29 @ 15:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0