Helgen:


 Elin o Emil  En liten fika innan vi skjutsade hem Elin för att åka till Lisa i Lundsbrunn.


I fredags på förmiddagen åkte jag o barnen till mitt jobb för att hälsa på. Jag bjöd personalen på fika så klart;) "Marias Säffsen kaka." På vägen hem från Hällekis åkte vi till Götene och hämtade upp Elin som följde med oss hem. Sedan gjorde vi potatistryck med Lina utav potatis som bönderna tappat på vägen utanför vårt hus.
På kvällen vid kl.18 var vi bjudna hem till min kompis Lisa och hennes familj. Tack för en trevlig kväll!!






Lördagen: På dagen gick Emil ut en sväng med "båda" barnen o jag var inne själv o vilade en stund o fixade.
Sååå... skönt!
På kvällen kl.18 firade vi min kompis Malin som fyllt 30 År nu. Välkommen till gänget hihi..! Det var jätte kul o träffa alla i det gamla kompis gänget. Blir ju nästan bara om någon fyller jämnt.
Barnen var hemma hos mormor o morfar. Barnfria!.. för barnen fick vi inte komma och hämta förrän dagen efter.
Oj vad konstigt det var!


Elin (med bebis nr.2 i magen, fick vi reda på, grattis till er!) Jesper i mitten, Malin rakt fram.

      Malin o jag

   Jonny, Emil                                                     Kenneth, Kalle
Söndagen: Ställde klockan på kl.9.15 men ljudet var avstängt och väldigt tyst i huset. Vi vaknade inte förrän kl.12.15 oops... men som tur var hade vi glömt ställa om klockorna, den var 11.15 alltid något. Det var bara ringa mamma och göra sig iordning för att hämta hem barnen. Där hos m + p fick vi mat.. å..gott!!

PS TACK alla för en toppen helg. DS

Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: malin

Ha,Ha,Ha...Tackar Tackar känns bra att ha kommit in i "gänget" :) kul att ni ville komma, det va trevligt!!!!

2009-10-26 @ 22:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0