PARTYLITE!

Har haft ljuspartay! Vi var inte så många men mysigt var det och några skratt blev det förstårs. Jag hade några best. vid sidan om också. Det var Frida i min föräldrar grupp som höll i visningen. Bra gjort Frida! Trodde inte hon skulle ha mer än några futtiga ljus med sig för hon har bara gjort det här i en månad. Men jo.. då två "bamse" stora väskor med fin fina ljuslyktor kom hon med. Nu väntar jag bara på att få in allas pengar så jag kan sätta in pengarna och först då görs beställningen.


Frida med ett helt bord fullt med ljus o lyktor

Lisa o Elin fullt sysselsatta med att dofta på alla ljusprover.

Annelie o Mamma tittar på allt fint i katalogen.

Tack alla som handlade!
Kram..


Kommentarer
Postat av: Carro

Jaha, då vill du ha lite pengar av mig förstår jag. Trodde man betalade i efterhand... men det ordnar vi!

2009-11-30 @ 21:33:51
URL: http://camaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0