Morsdag!

Nu ikväll har jag badat o duschat barn och mig själv. 
Fixat kvällsmat o ammat hej o hå...
Jag vill blogga men svårt o hitta tiden, därför blir det måååånga inlägg på en gång, istället.

I söndags morse fick jag denna fina keramik skålen.

TACK mina små älsklingar. Detta var faktiskt min första morsdag present.
Men farsdag present ska de ha "gubbarna".


På eftermiddagen åkte vi till Ärlemossen för att fira Emils mamma. Där var också två av Emils systrar m.fam
och hans lillebror Oskar o Carro. Där bjöds det på olika meloner o kiwi och sedan kaffe o rabarber paj alt. chokladnötstårta. Vi satt ute i det härliga vädret.


Jag o Caroline fotar samtidigt som vanligt. Haha..


Denna bilden tog hon på mig.


Maja o Lina på grönbete.


Här sitter Nils bra hos sin farmor.


Och här sitter plutten hos faster Johanna. (Jag lånar denna bilden från dig Carro, hoppas det går bra.)



Kl.19 fortsatte vi morsdag firandet hos min mamma.
Dit kom vi precis lagom, för där grillades det korv. Sedan blev det kaffe o glasstårta.
Ooops.. mycket fika denna dag. Det får bli att springa rundan, med barnvagnen på släp... hihi.

Förstår inte hur hon orkar tösa mi` för där blev det mer springning.


 Sedan utmanade "min brors pöjk" Oskar, "min syster" Elin på inlines.


Hej o hå det var inte igår hon åkte.. bryt inte benen före studenten nu bara!
Hm.. man kanske ska rota fram sina inlines. Någon som vill hänga på???


Kolla in Oskar han är en kopia av min brorsa. Eller hur???


.....jaha då var vi hemma igen. Någon som är trött efter dagens springande!?

GRATTIS, grattis till mig själv o alla andra mammor!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Mycket fin morsdagpresent! Dina barn har bra smak ;)

2009-06-03 @ 05:32:21
URL: http://camaka.blogg.se/
Postat av: Nettan

Ja det var en härlig em på Ärlemossen

2009-06-04 @ 12:53:58
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: Maria

Jösses vad kort du lagt in. Fina allihop. Ha det gott!

2009-06-07 @ 22:34:04
Postat av: Elin

jadu, alla mina 200...någonting ben är hela ja, allihop! :P och studenten blev lyckad! :D

2009-06-15 @ 17:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0