Min Farmor!

På Kristihimmelsfärdsdagen åkte vi tillsammans med min mor o far till min farmor.
Hon har nyss flyttat från Mariestad till Töreboda. Vi var där med en trappa till henne så hon lättare kan ta sig ut från baksidan. Det är väldigt fint i Töreboda med Göta kanal. Jag bakade lite kakor o tog med mig till henne istället för en blomma till inflyttningspresent. "Det var mycket uppskattat!!" Hon vågar inte baka längre är 89år nu men hon har alltid bjudit på en massa kakor när man hälsat på henne tidigare.


Min Farmors katt.


Här jobbas det för fullt...


Här provar Farmor den nya trappan m. räcke.


På denna bilden är vi fyra generationer.


Min farmor är tokig i tomtar o troll.


Hon har sådana söta detaljer som här sitter två troll i en barn fotölj.


Så här fint blev det!

Pappa kan aldrig bara göra en trappa utan det ska vara perfekt.
Här en trapp m.räcke och en liten sittplats gjord av plattor och en rabatt m. kantsten.
En fin morsdag present blev det.

Tack för kaffet!

Soliga Hälsningar från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0