"Färg o fantasi"

Nu har min gamla älsklingsaffär "Färg o fantasi" öppnat igen efter branden där.
Jag o syrran var där och det första vi hittade utanför var denna skylten....ha ha..


Va! Den måste jag ha!!
Det är vissa som går förbi vår trädgård... eller ja speciellt en tant hon låter sin hund göra sina behov på vår trädgård. (Vi har visserligen hund själva men ändå.) När hunden börjar dra sig in på vår tomt o kissar på träden så har hon ett lösgående koppel så hon släpper bara ut det och fortsätter gå. Lisen blir tokig för det är ju hennes revir på vår tomt.
Hihi..det gjorde susen för när hon kom och gick förbi här igår. Jag o Lina var på trappan så tog hon över hunden på andra sidan åt gärdet istället. Samtidigt frågade Lina henne vad hunden heter. Hon svarade röding eller nått sånt.
Haha.. man ville bara börja gapskratta.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0