Sommarfest+Kalas




GRATTIS Johanna!!

Nu i lördags var det sommarfest på Ärlemossen och kalas för Johanna som har fyllt 35år.
Vi började kalaset med en tipspromenad som bestod av lekar. Lekledare var Oskar o Carro som hittat på väldigt skojsiga tävlingar. Vi filmade lite med vår kamera under kvällen men jag vet inte om jag kan lägga ut det här på bloggen. Å detta beror endast på att jag inte vet hur man gör. Ni som är intresserade kan ju alltid få titta på det här hemma hos oss på vår dator. Här kommer lite bilder iallafall.

Min käre sambo som springer el. går på styltor. Han är jätte duktig o han vann.

Carl!   Han vann denna grenen över mig o Maria.

David som fångar ägg.

Trollungarna Lina o Maja!
Efter lekarna fortsatte vi kalaset inomhus med lite god mat.
Sedan överraskade Oskar o Carro oss. Dem förlovade sig "live" inför alla.

De bjöd på skumpa.               GRATTIS till förlovningen!


Avslutar med en bild på Johnny och Nils.

Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Carro

2009-07-29 @ 05:29:11
URL: http://c
Postat av: Carro

Jösses vilken smickrande bild på mig och Oskar... Haha

2009-07-29 @ 05:29:40
URL: http://camaka.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja Nisse får ni allt ha koll på så inte Johnny får med han hem....

2009-07-29 @ 22:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0